بررسی و مقایسه قطره چکان “پایا بسپار آریا” و قطره چکان “یورو دریپ”

قطره چکان

قطره چکان پایا بسپار آریا دارای قابلیت تنظیم فشار و خود شویندگی می باشد. این قطره چکان در محدوده فشار ۰.۵ تا ۵ بار با دبی های ۴ و ۸ لیتر در ساعت کار می کند. مقاومت در برابر مواد شیمیایی، اشعه خورشید و باز شوندگی از دیگر ویژگی های قطره چکان پایا بسپار آریا مدل ویسپار می باشد.

قطره چکان های پایا بسپار دارای خاصیت تنظیم فشار می باشند. بدین صورت که در اثر تغییر فشار خروجی آب از قطره چکان را ثابت نگه می دارند و در نتیجه آب با دبی ثابت در اختیار گیاه قرار می گیرد. قابلیت تنظیم فشار در قطره چکان سبب می شود که توزیع یکنواخت آب در سطح مزرعه را شاهد باشیم.

قطره چکان پایا بسپار دارای قابلیت بازشوندگی می باشد در نتیجه می توان به آسانی آن را باز نمود و قطره چکان را تمیز کرد. این قطره چکان دارای قابلیت خودشویندگی نیز می باشد.

جنس قطره چکان از پلیمر مقاوم به مواد شیمیایی و اسیدی می باشد. لذا کوددهی و تزریق اسید مشکلی برای قطره چکان ها ایجاد نخواهد کرد. توصیه می شود جهت جلوگیری از گرفتگی قطره چکان ها از فیلتر دیسکی با حداقل مش ۱۲۰ استفاده شود.

شرکت پایابسپار آریا -پیشرو در صنعت آب و آبیاری در ایران- پس از تولید و عرضه موفق آبپاش پایا با توجه به نیاز روز افزون کشور به قطره چکان، مفتخر به تولید این محصول مطابق با استانداردهای ISO 9261 برای اولین بار در کشور گردید. این محصول مطابق با فن آوری و استاندارد روز دنیا بوده و پاسخگویی نیازهای صنعت کشاورزی ایران در نقاط مختلف کشور است.

قطره چکان یورو دریپ از محبوب ترین قطره چکان های موجود در بازار می باشد. این قطره چکان با ایجاد جریان آشفته در خود مانع از ایجاد رسوب موجود در آب در قطره چکان می شود و هزینه های نگهداری سیستم آبیاری قطره ای را به شدت پایین می آورد. قطره چکان یورو دریپ دارای قابلیت تنظیم فشار نیز می باشد. و در محدوده ی فشار ۰.۵ تا ۴ بار دبی خروجی ثابتی دارد.

قابلیت خود شویندگی و ایجاد جریان آشفته در این قطره چکان، خیال کاربر را از گرفتگی قطره چکان راحت می نماید. و به راحتی می توان از این قطره چکان برای سالیان متمادی استفاده نمود.

کیفیت بالای ساخت و قطعات این قطره چکان آن را در برابر اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم ساخته است. توصیه می شود جهت جلوگیری از گرفتگی قطره چکان ها از فیلتر دیسکی با حداقل مش ۱۲۰ استفاده شود.

این محصول را می توان در باغچه ها، گلخانه ها، فضاهای سبز و باغ ها حتی در فشارهای مختلف و در زمین های ناهموار به کار برد.

کلمات کلیدی: قطره چکان ، پایا بسپار آریا ، یورو دریپ ، مقایسه قطره چکان

گروه: آبیاری
یک پیام بگذارید
پست الکترونیک شما منتشر نمی شود
تمام فیلدهای ستاره دار می بایست پر شوند *

× عضویت در گروه تلگرام کشاورزی پادیاب