برندهای برتر آبپاش در بازار ایران چه کسانی هستند؟

برندهای برتر آبپاش در بازار ایران

پس از بیان راهنمایی مختصر در مورد انتخاب آبپاش، در مقاله زیر بصورت اجمالی به برندهای برتر تولید کننده آبپاش در بازار ایران و تولیدات آنها اشاره می‌کنیم. امید است تا در زمینه انتخاب آبپاش توانسته باشیم اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ایران دریپ

شرکت گروه صنعتی ایران دریپ اولین شرکت تولیدکننده محصولات آبیاری قطره ای در کشور می‌باشد که در سال ۱۳۵۱ تاسیس گردیده است. این شرکت در زمینه بسط و توسعه سیستم‌های آبیاری تحت فشار خصوصاً روش‌های آبیاری میکرو فعالیت داشته است. این شرکت با دارا بودن واحد کنترل کیفیت و تضمین کیفیت از جمله اولین شرکت‌هایی می‌باشد که در زمینه طراحی و اجرای طرح‌های آبیاری قطره‌ای دارای گواهی ایزو و مجوز طراحی و اجراء از اداره کل آبیاری تحت فشار می باشد. همچنین با بهره‌گیری از اساتید دانشگاهی و با دارا بودن واحد تحقیقات و توسعه توانسته همواره سهمی در تولیدات علمی در زمینه صنعت آبیاری داشته باشد. ایران دریپ انواع آبپاش‌های زراعی و فضای سبز شهری، صنعتی و خانگی را در تمامی اندازه‌ها تولید می‌نماید.

پایا بسپار آریا

شرکت پایا بسپارآریا در سال ۱۳۸۶ به همت جمعی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف تولید محصولات پلیمری صنعت آبیاری در کشور، فعالیت خود را آغاز نمود. کارخانه تولیدی این شرکت در حال حاضر در شهرک بوعلی همدان و در مساحتی بالغ بر ۸۰۰۰ مترمربع واقع است. شرکت پایا بسپار آریا با برخورداری از ۱۸ خط تولید مجزا و بیش از ۱۵۰ پرسنل متعهد و مجرب، توانسته است به ظرفیت تولید روزانه بیش از ۱۳ تن محصولات مختلف پلیمری دست یابد. شرکت پایا بسپار آریا، آبپاش‌های زراعی و فضای سبز چکشی را در دو نوع فلزی و پلیمری با نام تجاری ویسپار تولید می‌نماید.

الوند مکش

الوند مکش از سال ۱۳۸۴رسما در خصوص تولید تجهیزات آبیاری تحت فشار با استفاده از کادر مجرب و متخصص شروع به کار نموده وبا شعار “امروزه تنها صنایعی قادر به حیات خواهند بود، که خود را با آخرین تکنولوژی روز مجهز وتولیدات خود را بر پایه آن استوار نمایند” فعالیت می نمایند. انواع آبپاش های زراعی تمام دور وتنظیم شونده  با نام تجاری سارو از تولیدات الوند مکش است.

VYRSA

شرکت ویرسا اسپانیا، فعالیت خود را از سال ۱۹۷۱ در زمینه ساخت شیرآلات و اتصالات آغاز نمود. تیم مجرب و متخصص ویرسا همواره تلاش بر ساخت محصولات جدید و با کیفیت، برای استفاده در صنعت کشاورزی داشته است. گواهینامه کیفیت محصولات(IQNet) گواهینامه ISO9001/2000 و گواهینامهUNE ۱۶۰۰۲  در زمینه پژوهش و تولید محصولات نو، به خوبی بیانگر جایگاه ویرسا است. تولیدات آبپاش‌های ویرسا در بخش کشاورزی، فضای‌سبز خانگی، شهری، صنعتی و ورزشی موجود است. آبپاش ویر۱۵۵ شناخته شده‌ترین آبپاش تولیدی این شرکت است.

SIME

شرکت سایم در سال ۱۹۵۰ در کشور ایتالیا فعالیت خود را صرفا در زمینه تولید انواع آبپاش آغاز نمود. شرکت سایم با بهره‌گیری از تجهیزات مکانیکی انواع آبپاش‌های بزرگ و متوسط را با کیفیت بسیار مطلوب تولید می‌کند. اخذ گواهینامه  ISO  ۹۰۰۰:۲۰۰۸ و IQNET کیفیت محصولات این شرکت را تضمین می‌نماید. آبپاش آمبو از برجسته‌ترین محصولات این شرکت است.

RAINBIRD

شرکت رین برد از سال ۱۹۳۳ در کشور آمریکا آغاز بکار کرد و تا به امروز در حدود ۴۰۰۰ محصول در زمینه آبیاری را تولید می‌نماید. آبپاش‌های زراعی و فضای سبز شهری، خانگی، صنعتی و ورزشی در انواع اندازه‌ها و کاربردها، توسط این شرکت تولید می‌شود. کیفیت محصولات این شرکت جزو خطی مشی تولیدکنندگان رین برد است.

PERROT

شرکت پروت آلمان، از سال ۱۹۲۶ تولیدات خود در زمینه آبیاری آغاز نموده است و امروزه در تولید انواع آبپاش زراعی و فضای‌سبز تنوع محصول دارد. بی شک یکی از پیشگامان در زمینه تولید آبپاش های تخصصی در زمینه فضای سبز ورزشی، شرکت پروت آلمان می باشد.

HUNTER

شرکت هانتر آمریکا، تاسیس سال ۱۹۸۱ و پیشگام در زمینه تولید محصولات مربوط به آبیاری فضای‌سبز و اتوماسیون آن می‌باشد. آبپاش‌های تولیدی این شرکت بسیار متنوع می‌باشد و انواع آبپاش‌های فضای سبز مخفی شونده با شعاع‌پاشش و دبی متفاوت را تولید می‌نماید. آبپاش‌های تولیدی هانتر صرفا آبپاش‌های فضای سبز می‌باشد.

NELSON

فعالیت صد ساله شرکت نلسون از سال ۱۹۱۱ در زمینه تولید محصولات آبیاری آغاز شده است. آبپاش‌های با کیفیت زراعی و فضای سبز توسط شرکت نلسون آمریکا تولید می‌گردد. این شرکت جوایز و گواهینامه‌های متعددی در زمینه کیفیت و تولید محصولات نوین دریافت نموده است.

WEATHERMATIC

شرکت ودرمتیک آمریکا در زمینه تولید محصولات آبیاری و اتوماسیون آبیاری از سال ۱۹۴۵ شروع به‌فعالیت نموده است. این شرکت آبپاش‌های مخفی‌شوند فضای سبز را در چند نمونه تولید می‌نماید.

KOMET

شرکت کامت اتریش یک شرکت کاملا پیشرفته و خلاق در زمینه محصولات آبیاری می باشد و مرکزیت این شرکت در اروپا و امریکا است. تخصص کامت در تولید محصولات کشاورزی و مصارف صنعتی می باشد و با هدف تسخیر بازارهای جهانی روند فعالیتی خود را ادامه می دهند. آبپاش‌های زراعی و فضای سبز چکشی از تولیدات این شرکت اتریشی است.

IRRILINE

این شرکت کانادایی محصولات متنوعی از تجهیزات آبیاری را به اقصی نقاط دنیا صادر می کند. هدف این شرکت برآورده کردن کلیه نیازها و توقعات مشتریان می باشد. کیفیت و مشتری مداری شعار اصلی پرسنل این شرکت است. انواع آبپاش‌های زراعی و فضای سبز از نوع چکشی توسط این شرکت تولید و ارائه می‌گردد.

گروه: آبیاری
یک پیام بگذارید
پست الکترونیک شما منتشر نمی شود
تمام فیلدهای ستاره دار می بایست پر شوند *

× عضویت در گروه تلگرام کشاورزی پادیاب