بسته بندی شیلنگ های آبیاری و تاثیر آن بر جذب مشتری

بسته بندی شیلنگ تبلیغات ظاهری شیلنگ جنس بدنه چشم مردم نوار بسته بندی

شیلنگ های آبیاری ابزار پر کاربردی هستند که با گذر زمان میزان استفاده از آنها فزونی پیدا می کند. یکی از مسائلی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه ویژه داشت نوع بسته بندی این محصول است. این مسئله حتی هنگام خرده فروشی و فروش محدود نیز اهمیت دارد. اصطلاح ، «عقل مردم در چشمان آنهاست» کاملا در زندگی روزمره مصداق دارد. چون انسان هر چیزی را که در نظر او موجه باشد می پسندد.

نوع بسته بندی شیلنگ

شیلنگ ها مخصوصا شیلنگ های آب انواع متعددی دارند که هر کدام بسته به رنگ و شکل و شمایلشان نیاز به نوع خاصی از بسته بندی دارند. این انواع می تواند به رنگ ماده بسته بندی مربوط باشد یا شکل ظاهری آن یا به هر مقوله دیگر. مثلا بسته بندی شیلنگ در پوشش مشمایی نوع خاصی از بسته بندی است که امکان دیدن مشخصات ظاهری محصول را به مشتری می دهد. هر چه نوع بسته بندی پویا تر بوده و به مشتری امکان انتخاب بیشتری بدهد ، مورد استقبال بیشتر توسط آنها قرار خواهد گرفت.

جنس بسته بندی شیلنگ

بسته بندی شیلنگ ها می تواند توسط ابزاری متعددی صورت گیرد. مثل نوارهای پلاستیکی کم عرض، پوشش مشمایی، نوارهای پهن که تمام محصول را پوشش می دهند و … . جنس این بسته بندی ها می توان از چند دلیل منطقی طبعیت کند. مثل قیمت تمام شده آن یا ، حالت پذیری یا کابری آسان. از منظر مشتری زیبایی ظاهری بسیار اهمیت دارد. جنس بسته بندی باید به گونه ای انتخاب شود که چشم نواز و زیبنده باشد تا مشتری را به خود جلب کند.

طراحی در بسته بندی شیلنگ

هر چه طرح بسته بندی به از لحاظ شکل و کاربری به خود محصول نزدیکتر باشد ، می تواند در جذب مشتری موفق تر باشد. بسته بندی باید به صورتی طراحی شود که یک شیء زائد و دور انداختی تلقی نشود. بلکه جزئی از آن به حساب بیاید. در طراحی باید هم شکل هندسی و رنگ و هم زیبایی بسته بندی در نظر گرفته شود. طرح های بسته بندی شفاف می تواند بهتر پسندیده شود تا بسته بندی های کدر که محصول درون خود را مخفی نگه می دارد.

تبلیغات روی بسته بندی

تبلیغات محصول امروزه یکی از مسائل کلیدی در تولید و فورش محصولات به حساب می آید. هر محصولی که تبلیغات مناسبی نداشته باشد یا اصلا تبلیغی برای آن صورت نگیرد به مرور محکوم به فنا خواهد شد. تبلیغاتی که بر روی بسته های شیلنگ زده می شود باید اطلاعات کلیدی و مختصر گنجانده شود تا مشتری بتواند در اندک زمانی، آنچه را به دنبال آن هست را از محصول دریافت کند. شکل طراحی تبلیغات باید زیبا و معقول باشد. در شکل ظاهری و محتوای تبلیغ باید تعادل رعایت شود.  به این معنی که نه اغراق شود و نه کم کاری.

یک پیام بگذارید
پست الکترونیک شما منتشر نمی شود
تمام فیلدهای ستاره دار می بایست پر شوند *

× عضویت در گروه تلگرام کشاورزی پادیاب