چرا شیلنگ های داراکار ؟

شیلنگ داراکار محصولات شیلنگ مرغوبیت افتخارات شرکت صادرات خارجی

شرکت داراکار از معدود تولید کنندگان محصولات انتقال آب می باشد که با چهار دهه فعالیت در بازارهای ایران توانسته است حضور خود را این عرصه پایدار کند. این شرکت با به کارگیری تکنولوژی روز و همینطور پرورش و استفاده از نیروهای انسانی متخصص موفق شده است که در مسیر تولیدی مطابق با استاندارهای جهانی گام بردارد.

شیلنگ های داراکار با داشتن کیفیت و مرغوبیت مثال زدنی آن، دارای خصوصیات برجسته ای است که در زیر به بعضی از آنها اشاره می شود.

استفاده از مواد اولیه مرغوب : مواد اولیه به کار رفته در ساخت شیلنگ های این شرکت از بهترین مواد پی وی سی با فرمولاسیون دقیق می باشد که توانسته محصولی بی عیب و نقص را به مصرف کنندگان آن ارائه نماید.

مشخصات فنی: شیلنگ های داراکار از انعطاف و نرمی فوق العاده ای برخوردارند که استفاده از آنها را به سادگی ممکن ساخته است. وجود لایه های مقاوم، این محصول را در مقابل فشارهای تعریف شده سیال کاملا ایمن نموده است. رنگ بندی متعدد محصول ، منوی انتخاب گسترده ای را برای سلیقه مشتری لحاظ کرده است.

این محصول با داشتن لایه محافظ در لایه آستر ، خود را در برابر تشعشعات خورشید و پرتوهای UV مصون نگه داشته است. وجود تنوع بسیار از لحاظ کاربری نیز شیلنگ های این شرکت را به پرکاربردترین محصولات بدل نموده است.

وجود نخ پلی استر در درون لایه های این شیلنگ، مقاومت کششی آن را افزایش داده و به دوام و عمر آن افزوده است. یکدست بودن ضخامت لایه ها نیز به آن کمک کرده، تا از ترک برداشتن یا پاره شدن آن جلوگیری نماید. ظاهر زیبای بیرونی این محصول نیز به مصرف کننده نوعی حس شادمانی داده و انگیزش کار با آن را تقویت می کند.

محصولات شرکت داراکار به خاطر داشتن کیفیت و مرغوبیت بالا در حال حاضر به جز بازارهای داخلی به کشورهای همسایه همچون افغانستان،کویت ، قطر ، امارات متحده، عراق، ازبکستان و کشورهای آسیایی دیگر نظیر قرقیزستان و تاجکستان صادر می گردد. البته شرکت داراکار توانسته به سبد کالایی بعضی از کشورهای اروپایی همچون ایتالیا نیز راه پیدا کند و شانس خود را برای کسب بازارهای غربی افزایش دهد.

برخی از افتخارات شرکت داراکار که در نتیجه پشت کار و خلاقیت پرسنل آن بدست آمده است عبارت اند از:

  • صادر کننده نمونه استان اصفهان در سالهای ۱۳۸۲، ۱۳۸۴ و ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳
  • دارای گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی از سال ۱۳۹۰
  • دارنده گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار از سال ۱۳۸۷
  • برترین رتبه اشتهار برند در سال ۱۳۹۰
  • کسب لوح افتخار به عنوان برترین تولید کننده سال ۱۳۸۵

گروه: آبیاری
یک پیام بگذارید
پست الکترونیک شما منتشر نمی شود
تمام فیلدهای ستاره دار می بایست پر شوند *

× عضویت در گروه تلگرام کشاورزی پادیاب