چرا از قیچی های بهکو استفاده می کنیم ؟

قیچی های باغبانی بهکو ابزار فیزیکی مناسبی هستند که برای هرس درختان یا چیدن میوه های آنها مورد استفاده قرار می گیرند. این قیچی ها به خاطر شکل مناسب در طرح ، زیبایی ظاهری، استقاومت و عمر مفید بالا ، کاربرد آسان و متناسب با نیاز باغبانان ، مورد توجه هستند و استفاده از آنها را فراگیر نموده است.

دوام : دوام و عمر هر وسیله ای یکی از پوئن های مثبت و امتیازات آنها محسوب می شود. قیچی های بهکو به خاطر داشتن تیغه فولادی یا آهنی روکش دار ، هنگام برش آسیب کمتری دریافت می کنند. اجزای فلزی آنها بسیار محکم و مقاوم ساخته شده اند که دفعات استفاده از آنها را افزایش می دهد. وجود روکش پلیمری بر روی دسته های آنها هم از زنگ زدن آنها جلوگیری کرده هم دست را کمتر خسته می کند.

تنوع طرح : یکی از امتیازات محصولات بهکو تنوع فراوان در طرح های محصولات این برند می باشد. طبیعتا قیچی های بهکو نیز از این قاعده مستثنا نبود و تنوع طرح و رنگ و شکل ظاهری و هندسی این ابزار، به آنها زیبای خاصی بخشیده است. این برند توانسته طبق ذائقه ها و سلایق مختلف تولید محصول کند و نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

طراحی ابزار طبق نیاز: برای وسایلی که برای برطرف کردن نیاز خاصی طراحی می شوند این ضرورت وجود دارد که آن نیاز را شناخته و آن را تا حد کمال برطرف نمایند. قیچی های هرس بهکو ، با توجه به نیازهای هرس کاری طراحی شده اند به گونه ای که هنگام استفاده از آنها ، هیچ گونه کوتاهی اعمال نشده است. وقتی کسی با این ابزار کار می کند نیاز به وسیله جانبی دیگری در خود احساس نمی کند.

کاربرد آسان : استفاده از قیچی های باغبانی باید بسیار ساده باشد. چون این ابزار برای افرادی طراحی می شوند که فرصت یا دل و دماغ یادگیری های پیچیده ندارند. به همین خاطر قیچی های بهکو به سادگی قابل استفاده هستند و یادگیری این ابزار جهت استفاده و به کارگیری همه ظرفیت آنها در چند دقیقه امکان پذیر است و وقت افراد برای فراگیری آنها تلف نمی شود.

شکل هندسی ابزار: شکل هندسی قیچی های بهکو متناسب با نیازی که هنگام تماس با شاخه ها وجود دارد طراحی شده است. یعنی هنگامی که با یک شاخه خاص کار می کنید این ابزار به شما امکان می دهد که به هر ترتیب که شما راحت هستید آن شاخه را هرس کرده یا اصلاح نمایید. این مطلب به این معنی است که خود قیچی هنگام هرس کاری مانعی برای برش شاخه ها ایجاد نمی کند.

یک پیام بگذارید
پست الکترونیک شما منتشر نمی شود
تمام فیلدهای ستاره دار می بایست پر شوند *

× عضویت در گروه تلگرام کشاورزی پادیاب